Paras viikonloppu ikinä!  Ihanat ystävät, puhumista, nauramista, itkuakin.  Yhdessäoloa pitkän kaavan mukaan, ihan luksusta.  Tsekattiin leffassa Magic Mike, joka oli tietenkin kökkö leffa jos totisia ollaan, mutta ketään ei harmittanut että mentiin katsomaan. Itse asiassa oikein tyytyväisiä oltiin.  Sinne paariinkin päästiin, kahtena iltana... jestas.  Paareista paras oli kyllä kotoisa Kuluma, kyllähän sitä kevyesti rakastuu kun paarimikko syöksee tulta.   *Ai niin, zombejakin nähtiin, vaikkei menty koko laumaa katsomaan kun maailman parhaat hampparit olis jäähtyneet.

Untenmaille ei haaskattu yhtään ylimääräistä tuntia, mikä tuntuu vieläkin, mutta päällimmäisenä on ONNELLINEN olotila.  Sentimentaalinen. Orpous siitä että juttukaverit on taas pitkin Suomea.  Mutta ensi vuonna uudestaan.  Täytyykin alkaa jo suunnitella. 



Kommentit

  1. Jee! Kuluma on mun lempipaari, vaikka ne hemmojen liekinheittämiset onkin jo niiiin nähty. Ja Kauppurissakos sitä on hampparilla käyty? ;)

    VastaaPoista
  2. heidi, no hyvähän son paljasjalkasen kehua, mulle oli ihan uus juttu. Ilmeestä varmaan näki että olin ihan turisti :DD
    Ja kauppurissa tietenki, oli kyllä justiinsa maineensa väärti :)

    VastaaPoista
  3. Voi son ihanaa välillä tuo tuollainen elämä. Ja Kulumakin on ihan kiva, vaikka mielessä on valitettava muisto sieltä, kun pudotin kameran kaljatuoppiin :D Nyt onneksi jo naurattaa. Minä oon viime aikoina tanssinut ja valvonut useinkin ja oon kyllä ollut myös kauhean onnellinen! Se on juuri sopivaa tähän elämän hetkeen.

    VastaaPoista
  4. Kyllä tuollaisia tanssihetkiä osaa arvostaa, kun vanha kaveriporukka niin harvoin pääsee kokoontumaan!

    Tosin arkeen paluu on ollut vähän vaikeaa :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit