Listen to Iron Maiden Baby With Me

alakuva H&M

Kirjahyllyn laareja siivotessa löytyi laatikollinen teini-iän aarteita: mun markkinoilta kerätyt rihkamakorut ja miehen Iron Maiden -pinssit.  Ah, mitä muistoja.  Suurta mielenkiintoa herätti meripihkasormus, jota Vilja tutki pitkään minimikroskoopilla.  Mutta voi höh, ei siellä ollut yhtään hyttystä niin että oma dinosaurus jää haaveeksi.  

Sattumoisin mä olen kyllä jo tilannut tyrannosaurustyynyliinan sohvalle, joten kaikki hyvin!  Sen mä tunnustan, että jos H&M olis ottanut mainoskasvoksi Tyrannosaurus Rexin eikä tota Beckhamia, niin mä olisin syöksynyt ostoksille jo ajat sitten.  Olisin ehkä ehtinyt saada ne punavalkoiset dinolakanatkin omaksi...

Kommentit

  1. Voi kääk, täällä asuu intohimoinen rex-fani, enpä oo hoksannutkaan tota teemaa henkkamaukalla...

    VastaaPoista
  2. No meinasi mennä minultakin ihan ohi! Meillä on Jurassic Park ollut aika kova sana viime aikoina :)

    VastaaPoista
  3. ❤tiedeprofessorska Vilja. :)
    Venaas ku kaivan mitä noita on.
    Pikku-urokset ovat saattaneet kyllä vohkia parhaimmat.

    VastaaPoista
  4. Mulla on kuule muunmuassa tallessa suuri kultainen ristiriipus, sellainen notta paavillakin menisi ryhti kumaraan. Oli hurjan style, ja muistan erityisesti, että joku poikakin sitä kehui.
    (tapahtui noin -93, mutta tällaisissa asioissa omaan norsun muistin)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit